Jak zvýšit zisky v letošním roce minimálně na dvojnásobek

Každému, kdo podniká, by se nepochybně tato představa líbila. Jenže, jak to udělat, jak zvednout zisky? Samozřejmě můžete jít cestou pokus- omyl, ale tato strategie není dlouhodobě udržitelná. Nechcete určitě přicházet o potencionální klienty, peníze ani svůj drahocenný čas. I já sama mnohdy volím nesmyslné a zdlouhavé cesty, zkoumám, vyhodnocuji a začínám opět znovu, často od začátku. Informací, jak co dělat či nedělat najdete plno. Komu věřit? To bývá často ta nejsložitější otázka.

Kdo mě sleduje na sociálních sítí ví, že velmi ráda sdílím i projekty, které jsem já sama nevytvořila. Ano, pokud mi něco dává smysl, tak se o to ráda podělím. Všechno, co by mohlo ulehčit, zjednodušit nebo zpříjemnit život, stojí za to zmínit. Zda to bude pro vás konkrétně, nechám na vaší volbě. Před nedávnem jsem objevila jednu úžasnou věc, spíš rovnou strategický plán. Ona to vlastně není „jen“ jedna věc, je to celý důkladně propracovaný systém, jak dosáhnout násobných zisků.

O čem to mluvím?

Jde o projekt Profit Method. Na základě veleúspěšných kampaní u nás i v zahraničí vnikl tento propracovaný a vlastně docela jednoduchý systém. Má pět podstatných kroků a je jednoduše aplikovatelný snad na každý business. Sama jsem si také prošla úvodním mini kurzem a stáhla si „pdfko“ a mám naprosto jasno. Jdu si přetvořit svůj strategický plán na tento rok. Pokud chcete mrknout o čem to mluvím a získat zdarma to, co já, jděte rovnou na tuto stránku.

Jak to funguje?

Vymazlený (promiňte mi ten výraz, ale nemohu si pomoct) akční plán vás provede jednotlivými kroky. Aplikace postupu do praxe vám zabere maximálně hodiny vašeho cenného času. Ale každý jednotlivý krok vám přinese minimálně nárůst o 15 procent na zisku, ne na příjmech! V 1. části zaměříte pozornost na ceny (služeb, výrobků) i to, jak vlastně své podnikání prezentujete. Co vidíte vy a co vaši potencionální klienti. Ve druhém modulu zapracujete na zvyšování prodejů, i zde bude platit, že navýšení prodejů o patnáct procent není konečné číslo. Ale já vám toho moc prozradit nechci, raději sami stáhněte pdf zdenebo mrkněte na videa zdarma tady.

Dalším krokem je pak systém, jak získávat další, nové zákazníky. Ve 4. modulu pochopíte princip „konverze“, že získaný kontakt nemusí znamenat (a neznamená) nového zákazníka. A jak zaujmout co nejvíce pozornosti a daného člověka či firmu si získat na svou stranu. V poslední části se dozvíte více o produktivitě. Ano, každého z nás tlačí čas, a proto je dobré věnovat se prioritně tomu, co nám přináší zisky a radosti. Tak co, rozjedete své podnikání na plno? Další informace získáte zde.

Věřím, že „porostu“ se spoustou z vás!

S láskou Dana Chara

P.S.: Za pár dní bude úžasný i webinář, který vám vše vysvětlí a ujasní. Je to také zdarma, jen se k němu musíte registrovat (na stránce, kde si prohlédnete videa nebo stáhnete pdf). Sledovat samozřejmě můžete z pohodlí domova.

Dana Kratochvílová
Miluji práci s energiemi, proto učím ostatní, jak málo mnohdy stačí k velkým změnám! Můj příběh si přečtěte zde >>
Komentáře